Producenci

Nowe produkty

  • Lattafa Al Noble Safeer Edp
    Lattafa Al Noble Safeer Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Lattafa Al Noble Wazeer Edp
    Lattafa Al Noble Wazeer Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Lattafa Raghba Edp
    Lattafa Raghba Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Armaf Club de Nuit Untold Edp
    Armaf Club de Nuit Untold Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Armaf Club de Nuit Blue Iconic Edp
    Armaf Club de Nuit Blue Iconic Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Lattafa Jasoor Edp
    Lattafa Jasoor Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Asdaaf Ameer Al Arab Edp
    Asdaaf Ameer Al Arab Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Asdaaf Shaghaf Edp
    Asdaaf Shaghaf Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Lattafa Musk Mood Edp
    Lattafa Musk Mood Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł
  • Lattafa Oud Mood Reminiscence Edp
    Lattafa Oud Mood Reminiscence Edp
    Recenzje: 0

    Przedmiot zakupu: Fiolka szklana o wybranej pojemności z atomizerem (lub...

    11,02 zł

Najczęściej kupowane

Promocje

Informacje

Koszty przesyłek i opcje dostawy:

Koszty dostawy są stałe bez względu na ilość kupionych fiolek w jednorazowym zamówieniu:

KUPUJĄC JEDNORAZOWO KILKA FIOLEK PONOSZĄ PAŃSTWO KOSZTY DOSTAWY JAK PRZY ZAKUPIE JEDNEJ.

I. Odbiór osobisty.

Koszt: 0zł - zapłata za wybrane i kupione na stronie sklepu fiolki, gotówką przy odbiorze bez kosztów dostawy - w Sosnowcu, zawsze po umówieniu się telefonicznym: 502 124 300.
Odbiór osobisty możliwy jest nie wcześniej, niż co najmniej, na drugi dzień po dokonanym zakupie.

II. Przesyłka kurierska (kurier InPost).

12zł - przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto lub przez www.przelewy24.pl

Zamówione fiolki wysyłamy bardzo dobrze zabezpieczone w piankę poliuretanową i kopertę bąbelkową, w małym, twardym, kartonowym pudełku.

Wysyłka towaru będzie zrealizowana w dniu zamówienia złożonego do godz. 10-tej od poniedziałku do piątku lub na drugi dzień roboczy - zawsze po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Wszystkie przesyłki wysyłane kurierem to paczki priorytetowe, ich dostawa w 90% ma miejsce na 2-gi dzień roboczy po wysyłce (w soboty paczki NIE są doręczane). Doręczanie paczek odbywa się w godzinach 8:00-18:00. W sytuacji kiedy kurier nie zastanie adresata - zostawia awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. Osobom pracującym zalecamy podawanie adresu DOSTAWY do firmy.

!!! PROMOCJA !!!

Czas trwania: 01.11.2017 do ODWOŁANIA


Szanowni Klienci.
Obniżamy dla Państwa koszty dostawy.
Wszystkie zamówienia za minimum 200zł zostaną wysłane przez InPost lub Pocztą Polską za darmo!
(Po przekroczeniu kwoty 200zł w Państwa koszyku, koszty dostawy zmienią się na 0zł automatycznie).

III. Paczkomaty 24/7 (odbiór w wybranym paczkomacie).

13zł - przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto lub przez www.przelewy24.pl

Zamówione fiolki wysyłamy bardzo dobrze zabezpieczone w piankę poliuretanową i kopertę bąbelkową, w małym, twardym, kartonowym pudełku.

Termin wysyłki zamówionych towarów liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia i zaksięgowania wpłaty za zamówienie, wynosi: 1 dzień roboczy (wszystkie zamówienia wykonujemy na bieżąco, tak, żeby klienci zawsze otrzymywali świeżo przygotowany towar).
Czas oczekiwania na dostawę to około 1-2 dni robocze od wysyłki spakowanego zamówienia.
Szczegółowa instrukcja korzystania z usługi Paczkomaty 24/7 - kliknij tutaj!

!!! PROMOCJA !!!

Czas trwania: 01.11.2017 do ODWOŁANIA

Szanowni Klienci.
Obniżamy dla Państwa koszty dostawy.
Wszystkie zamówienia za minimum 200zł zostaną wysłane przez InPost lub Pocztą Polską za darmo!
(Po przekroczeniu kwoty 200zł w Państwa koszyku, koszty dostawy zmienią się na 0zł automatycznie).

IV. Wysyłka za granicę kraju. Poczta - wszystkie przesyłki priorytetowe.

25zł - przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto lub przez www.przelewy24.pl

Zamówione fiolki wysyłamy bardzo dobrze zabezpieczone w piankę poliuretanową i kopertę bąbelkową, w małym, twardym, kartonowym pudełku.

Termin wysyłki zamówionych towarów liczony od momentu potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia i zaksięgowania wpłaty za zamówienie, wynosi: 1 dzień roboczy (wszystkie zamówienia wykonujemy na bieżąco, tak, żeby klienci zawsze otrzymywali świeżo przygotowany towar).
Wszystkie przesyłki wysyłane pocztą za granicę kraju to listy priorytetowe, ich dostawa ma miejsce najczęściej do 7 dni roboczych od daty wysyłki.
W przypadku braku przesyłki po upływie 7 do 10 dni roboczych prosimy o informację email lub kontakt tel. 502124300 



Ważne informacje:


Ze względu na małą wartość sprzedawanych fiolek oraz fakt przygotowywania miniaturek perfum na indywidualne zamówienie klienta, NIE MA OPCJI ZAMAWIANIA I WYSYŁKI TOWARU ZA POBRANIEM.


Koszty dostawy są stałe bez względu na ilość kupionych fiolek w jednorazowym zamówieniu - KUPUJĄC JEDNORAZOWO KILKA FIOLEK PONOSZĄ PAŃSTWO KOSZTY DOSTAWY JAK PRZY ZAKUPIE JEDNEJ.


Koszty dostawy zawierają w sobie koszty pakowania i opakowania. Nie ponoszą państwo żadnych dodatkowych kosztów związanych z wysyłką zakupionego towaru, oprócz wybranych w procesie zamawiania.

Zamówione fiolki wysyłamy bardzo dobrze zabezpieczone w piankę poliuretanową i kopertę bąbelkową, w małym, twardym, kartonowym pudełku.

Do każdej przesyłki, razem z zamówionym towarem, dołączamy paragon lub (na życzenie klienta) fakturę VAT.
 
W przypadku zaginięcia wysłanej przesyłki prosimy mailowo lub telefonicznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji w celu wyjaśnienia (podajemy numer nadania, sprawdzamy na stronach śledzenia, gdzie i w jakim stanie przesyłka się znajduje).


Wszelkie informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdą Państwo w Regulaminie.